Повернення й Обмін (Return and Refund policy)
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення й обміну товарів належної якості.
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перечне незадоволення товарів належної якості, які не підлягають поверненню й обміну.
Товари належної якості, для яких дозволене повернення й обмін, можуть бути повернені впродовж 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
